Monday, August 29, 2011

BERHARI RAYAA SEORANG DIRI !









Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah."





hari terakhir kita berpuasa! SYUKUR ALHAMDULILAH! kita dapat mengerjakan puasa di bulan yang penuh berkat ini :)


aku keseorangan di perantauan ini. menjalani liku-liku hidup sebagai seorang pelajar. yang terlalu byk mengajar aku berdikari.ececcceece :P hahaahahha Alhamdulillah... mmg sgt mengajar aku untuk hidup sendiri, menyediakan makanan sendiri.. Alhamdulilllah, pengalaman yang amat bermakna buatku... InsyaAllah. antara sebab2 aku tidak ikut bersamaaa keluargaa ialah:


-passport lagi dua bulan da expired lemauu laa aq dengar -,-

-aku ingt nk raya di sana pada raya pertma! tapi dah tak bole nk masuk? mcm mne kn? nk pergi imigration? ad yang ckp tutup -,- haihhh aku pon takpaham -,-

-soo the conclusionnya? aku makan ketupat dengan rendang soran2 laa besuk raya -,- hahh! sabar jelaa dengan dugaan niee kn? -,-

-tapi sepanjang aku keseorangan nie? aku bersihkn rumahh laa ye? hehehehhe -,-


ITU SAHAJA...


SELAMAT HARI RAYAAA AIDULFITRI!


MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

No comments:

Post a Comment